Terka



Ahoj já jsem Terka, nevím jestli je to důležité nebo to změní pohled na mě což mi přijde velmi nespravedlivý ,ale je mi 12. Ale i když je mi "jenom" dvanáct myslím že jsem toho stihla strašně moc jak tím co jsem všechno zažila ,nebo si uvědomila což je taky dost důležité. Tolik emocí jsem zažila jak hezké tak i ty méně některé se opakují víckrát některé zase ne ,ale pro mně je stejně nejdůležitější štěstí. Štěstí pro někoho obyčejné slovo a pro někoho kouzelné slovo které tak rád zažívá. Vím že teď má určitě někdo připomínku jako "měla si psát něco o sobě ne tady rozebírat štěstí" než ,ale tihle lidé vypustí tu svou připomínku do světa tak si musíte uvědomit že štěstí je součást mého života a snažím se ho zažívat co nejčastěji a všem přeji aby měli ve svém životě štěstí. Kdyby mi někdo řekl jaký věci mám na světě nejradši asi bych řekla hudbu,zvířata,procházky a kamarády. Hudba velká součást mého života, chodím do dvou sborů a miluji to tam je to moje rodina je úžasné s někým sdílet svůj koníček. Sluchátka mám prakticky "přirostlí" k uším miluji poslouchání hudby jak už ve škole, doma, na procházce nebo kdekoli jinde.Myslím že tohle je tak všechno co by jsem vám o sobě mohla říct a doufám že se uvidíme u dalších článků.♥️

Komentáře

Oblíbené příspěvky