Anna

Kolik mi je neni sice důležité, ale kdyby to náhodou někoho je mi 13 let. Můj život neni jako z Hollywoodu, i tak se v něm odehrávají zajímavé věci.
Mou vášní je bytový desing.🎔 Tuto cestu jsem si zvolila, protože miluji umění a nedovedu si přectavit že sedím za stolem a zvedám telefony.
Tímto blogem bych chtěla motivovat teenegery, aby byli sami sebou, i když to možná zní jako klišé. Aby jste si nemysleli že vám radí nějaká dokonalá holka, co je naprosto srovnaná a neprožívala nikdy nic vážnějšího. Než to že se jí zlomil nehet.
Opak je pravdou nechci ze sebe dělat kdo ví co.
Tak tady je pravda. Jsem naprostej antitalent na sport, do teď nepřehodim hřiště a nezvládnu ani blbou hvězdu, na základce jsem byla naprostej šprt a nicka. Když jsem přešla na osmiletej gympl. V průběhu primy(6. třída) mi začalo docházet kdo jsem. Sekundy Z introverta se stal extrovert a zjistila jsem že už se nechci vrátit k tomu jaká jsem byla dřív.
Jo a co mám ráda. Jak jsem už zmiňovala miluji umění ať už poezii, obrazy nebo divadlo.
I když se snažim je těžké číst tak moc jak bych chtěla. Dříve jsem snila o cestě kolem světa, dnes mé sny nejsou tak velké. Stačí mi hvězdná obloha, měkká tráva a toulavá mysl.
Další věcí co mě vždy potěší je má kočka, která je mojí nejlepší kamarádkou.🎔
Jo a abych nezapoměla jmenuji se Anna

Komentáře

Oblíbené příspěvky